Thursday, June 2, 2016

Get an apple i6 phone free (limit offer)

නොමිලේ ඇපලක් ගේමක් නැතිව ගෙදරට ම


             ඔන්න යාලුවනේ මම අද ඔයාලට කියන්න හදන්නේ පට්ට news එකක්.පට්ට කියන්නේ පට්ට ම තමා.මෙන්න එහෙනම් කතන්දරය.නොමිලේ apple i6 එක්ක දෙන්නයි හදන්නේ.i6 එකට කැමති නැති අයට වෙන වෙන ජාතිත් තියනවා.එහෙනමි මම එකක් ම වැඩේට බහිමු.
      මුලින් ම පහල තියන pitcure එක උඩ  click කරල අදාල site එකට යන්න.


Click Here


01.එවිට ලැබෙන වෙබ් page එකේ දකුණු පස ඉහල කෙලවරේ ඇති register button එක click කරන්න.

02.එවිට පැමිණෙන window එකේ ඔබේ නිවැරදි තොරතුරු ලබා දෙන්න.මෙහිදී e mail එක ලබා දීමේදී වැඩකරන email එක්ක ලබා දෙන්න.(email එකට comfrom message එක එනවා)

03.තොරතුරු සියල්ල සම්පුර්ණ කර අවසානයේ register button එක press කරන්න.

(ඔයාගේ postal code එක දන්නැත්තම් මෙතනින් ගිහින් බලන්න)

04.එවිට පහත ආකාරයේ message එකක් window එකේ එවි.

05.ඉන් පසුව ඔබ ලබා දුන් email එකට ගොස් xpango එකන් ඔබට ඒවා ඇති mail එකට ගිහින් එහි ඇති comfrom ලින්ක් එක click කරල ඔයාගේ account එකට යන්න.

06.ඉන් පසුව sign in කියන තැන ඔයාගේ e mail එක හා password එක ඇතුලත් කර enter button එක press කරන්න.

07.එවිට මෙන්න මේ වගේ window එකක් ලැබේවි.එකෙන් පෙවන්නේ ඔයාගේ account එකේ තත්වය.

 ඊට පස්සේ ක‍ර තියෙන්නේ මෙච්චරයි .ඔයාගේ රෙෆෙර්රල් ලින්ක් එක යාලුවෝ අතරේ share කරන්න.ඔයාගේ ලින්ක් එකන් කවුරු හරි ඇවිල්ල register උනොත් ඔයාට credit එකක් ලැබෙනවා.ඒවිදියට නියමිත credit ගාන සම්පුර්ණ උනාම ඔයාගේ phone එක ඔයාගේ ගෙදරට ම ලැබේවි.(එක එක phone වර්ග සදහා වෙනස් credit අගයන් පවතී).පස්සේ ඔයාගේ කැමැත්ත වෙනස් උනොත් එකත් වෙනස් කරගන්න පුළුවන් හොදේ.එහෙනම් ඉක්මනට ම ගිහින් register වෙන්න හොදේ.
                                                             මගේ පොස්ට් එක හොද ,වැදගත් කියල හිතෙනවා නම් යාලුවෝ අතර share කරන්න.මගේ බ්ලොග් එක සමග නිරතුරුව ඉදල මට sup එකක් දෙන්න.අද මම යන්නම් එත් ඉකමනට' වැදගත් ලිපියකින් හමුවෙමු.

                  


1 comment: