Friday, August 5, 2016

wifi hack කරමු (2016 100% working)

                   
                         ඔන්න යාලුවනේ ඔයාලට අද  කියන්න හදන්නේ කොහොමද wireless connrction එකක් හෙවත් wifi hack කරන්නේ කියලා.මේකට මම පාවිච්චි කරන්නේ software එකක් .එක භාවිතයෙන් අපිට wifi password හොයා ගන්න පුළුවන්.මුලදී ම ඔයාලට කියන්නේ මේවා දැනුමට මිස අනෙක් අය අමාරුවේ දන්නා පාවිචිචි කරන්න එපා කියලා.එහෙනම් වැඩි කතා නැතුව පහල link එකෙන් software එක download කර ගන්න.
click here


@ඊට පස්සේ file එක extrack කර ගන්න.

@ඊට පස්සේ Dumpper කියන file එක run as administer ආකාරයට run කරන්න.එවිට පහත ආකාරයේ window එකක් ලැබේවි.   .
  

ඊට පස්සේ එහි තිබෙන scan කියන button එක click කරන්න

එවිට අපිට අහුවෙන wireless connection ටික පෙන්නාවි.

ඊට පස්සේ පහත screen shot වල කියල තියන විදියට කරගෙන යන්න .







                                   ඔන්න වැඩේ හරි නේ .මම හිතනවා ඔයාට තේරුණා කියලා.කැමති අය try කරාට අවුලක් නැ.අදට ඔන්න එහෙනම් වැඩ ඉවරයි .
                                                මගේ පොස්ට් එක හොද ,වැදගත් කියල හිතෙනවා නම් යාලුවෝ අතර share කරන්න.මගේ බ්ලොග් එක සමග නිරතුරුව ඉදල මට සහයෝගයක් දෙන්න.අද මම යන්නම් එත් ඉකමනට' වැදගත් ලිපියකින් හමුවෙමු

සැළකිය යුතුය-මෙම software එක භාවිතයෙන් ඕනෙම wifi connection එකක් hack කල නොහැකි බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

0 comments:

Post a Comment