Monday, August 1, 2016

ESET NOD32 Antivirus 2017 v10 Full with Crack

                     
යාලුවනේ කොහොමද ඉතින් .ඔන්න මම ඔයාලට දෙන්න හදන්නේ අලුත් ම software එකක් . ESET NOD32 Antivirus 2017   එක නිකුත් වුන ගමන්ම ඔයාලට දෙනවා crack එකක් එක්කම.එහෙනම් වැඩි කාතා ඕන නැ .පහල link එකෙන් ESET setup එක download කර ගන්න.
click here

              download කර ගත setup එක සම්පුර්නයෙන්ම පරිගනකයට install කර ගන්න.ඊට පස්සේ system tray එකේ තියන eset icon උඩ right click කරලා pause protection click කරන්න.විනාඩි 10 protection එක අයින් කරන්න .



01.මෙන්න මේ link එකෙන් ESET NOD32 Antivirus Crack folder download කරගන්න.
click here


02.දැන් ඒ file එක extrack කරගෙන TNod-1.6.0-final-setup.exe” file එක පරිගනකයට install කර ගන්න.

03.ඊට පස්සේ TNod-1.6.0-final එක run කරන්න .

04.ඊට පස්සේ ඕන නම් eset data base එක update කර ගන්න.ඊට පස්සේ computer එක restart කරන්න.
                          ඔන්න වැඩේ ඉවරයි . දැන් වැඩේ ගොඩ ඇති මොනව හරි ගැටළුවක් අවොත් පහලින් comment එකක් දාන්න.අදට වැඩ ඉවරයි එත් ඉක්මනට අලුත් ලිපියකින් හමුවෙමු.
              මගේ පොස්ට් එක හොද ,වැදගත් කියල හිතෙනවා නම් යාලුවෝ අතර share කරන්න.මගේ බ්ලොග් එක සමග නිරතුරුව ඉදල මට  සහයෝගයක් දෙන්න. අද මම යන්නම් එත් ඉකමනට' වැදගත් ලිපියකින් හමුවෙමු.

0 comments:

Post a Comment