Saturday, August 6, 2016

Folder lock original software with key

               
                කොහොමද යාලුවනේ ,ඔන්න අද මම ඔයාලට ගෙනාවේ නියම software එකක් .මේක ගැන කිවවොත් මේකෙන් පුළුවන් ඔයාගේ පුද්ගලික තොරතුරු කාටවත් හොයා ගන්න බැරි වෙන්න හංගන්න .මේකේ නම Folder lock 7.මේක නොමිලේ දෙන software එකක් නෙවේ.22.5 $ පමණ වටිනා software එකක් ඔයාලට නිකන් දෙනවා.මේකෙන් ඕන ඕන තරම් folder ගණනක් hidden කරන්න පුළුවන් .එහෙනම් පහත link එකෙන් software එක download කර ගන්න.
click here 

මේ link එකෙන් crack එක download කර ගන්න
click here


මෙතැනින් පිවිස Serial Key සහ Registration key එක download කර ගන්න..  
click here
                  මුලින් ම software එක install කර ගන්න.හැබැයි run කරන්න එපා.ඊට පස්සේ download කර ගත් BLOCKHosts By newsoftlokaya.blogspot.com (crack) file එක run as administer ආකාරයට run කරන්න.ඊට පස්සේ මම දුන්න Serial Key සහ Registration key දීල product එක active කර ගන්න.එහෙනම් වැඩේ ඉවරයි.ඔයාට ඕන දෙයක් කාටවත් හොයා ගන්න බැරි වෙන්න හoගන්න................


                             මගේ පොස්ට් එක හොද ,වැදගත් කියල හිතෙනවා නම් යාලුවෝ අතර share කරන්න.මගේ බ්ලොග් එක සමග නිරතුරුව ඉදල මට සහයෝගයක් දෙන්න.අද මම යන්නම් එත් ඉකමනට' වැදගත් ලිපියකින් හමුවෙමු

0 comments:

Post a Comment